Dni Miasta 2020 - oferta handlowa
Zamawiający: Gmina i Miasto Nowe Skalmierzyce
zaprasza do złożenia oferty na stoiska:
1. urządzenia zabawowe- wesołe miasteczko (na wyłączność) podczas XXVII Dni Miasta Nowe Skalmierzyce w dniach 27-28 czerwca 2020 r. - termin składania ofert: do 20 marca 2020 r.
2. ogródek piwny oraz przygotowanie i sprzedaż potraw z grilla tj. szaszłyk, kiełbaski, karkówka i golonka podczas XXVII Dni Miasta Nowe Skalmierzyce w dniach 27-28 czerwca 2020 r. - termin składania ofert: do 20 marca 2020 r.
Zapytanie ofertowe opublikowano także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce - przejdź do BIP [1]
Zasady wyboru stoisk nr 1 i nr 2:
I. Urządzenia zabawowe- wesołe miasteczko (na wyłączność).
Powierzchnię ok. 1200 m2 (nr 1 na mapie sytuacyjnej stanowiącej załącznik nr 1) przeznacza się pod najem pod urządzenia zabawowe- wesołe miasteczko na podstawie zapytania ofertowego wg. następujących kryteriów:
- O wyborze oferty decyduje wysokość oferowanej kwoty brutto na rzecz organizatora za wynajem powierzchni,
- Szczegółowy opis oferty, który powinien zawierać:
1) dokładną ilość i specyfikację urządzeń,
2) dokumentację fotograficzną proponowanych urządzeń,
3) atesty, certyfikaty dopuszczenia do użytkowania urządzeń spełniających wszystkie normy obowiązujące w Polsce, w tym zgodę z Urzędu Dozoru Technicznego,
4) informacje o doświadczeniach w organizowaniu i obsłudze tego typu imprez,
5) zapewnienie o posiadaniu własnego agregatu prądotwórczego spełniającego normy bezpieczeństwa oraz hałasu.
6) zapewnienie o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego.
II. ogródek piwny oraz przygotowanie i sprzedaż potraw z grilla
- Powierzchnię ok. 1100 m2 (nr 2 na mapie sytuacyjnej stanowiącej załącznik nr 1) przeznacza się pod najem pod gastronomię (na wyłączność) – ogródek piwny oraz przygotowanie i sprzedaż potraw z grilla tj. szaszłyk, kiełbaski, karkówka i golonka na podstawie zapytania ofertowego wg. następujących kryteriów:
- Wysokość oferowanej kwoty brutto na rzecz organizatora za wynajem powierzchni,
- Szczegółowy opis oferty, który powinien zawierać:
1) dokładną ilość i specyfikację urządzeń, ilość stolików oraz siedzisk,
2) dokumentację fotograficzną stoisk,
3) zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz sprzedaż alkoholi,
4) zapewnienie o udostępnieniu min. 300 miejsc siedzących przy ławostołach,
5) zapewnienie, że stoisko spełnia wymogi ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
6) zapewnienie, że sprzedaż piwa odbywać się będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych, w tym dopuszcza się handel tylko i wyłącznie w jednorazowych kubkach,
7) informacje o doświadczeniach w organizowaniu i obsłudze tego typu imprez,
8) zapewnienie o posiadaniu własnego agregatu prądotwórczego spełniającego normy bezpieczeństwa oraz hałasu.
9) zapewnienie o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego.
oraz stoiska handlowe nr 3-15 i promocyjne
1. Ustala się następujące stawki czynszu za najem miejsca pod stoiska:
- stoisko handlowe 5x5m, bez dostępu do prądu (nr 3, 4 i 6) - 300 zł brutto za 2 dni;
- stoisko handlowe 6x5m, bez dostępu do prądu (nr 5) - 350 zł brutto za 2 dni;
- stoisko handlowe 10x5m, bez dostępu do prądu (nr 7); – 600 zł brutto za 2 dni;
- stoiska handlowe 5x6m, z dostępem do prądu (nr 8-15) - 600 zł brutto za 2 dni;
- stoiska promocyjne, bez dostępu do prądu (lokalizacja wg. wskazań organizatora) – 200 zł brutto za 2 dni.
2. Ustala się następujące zasady udostępniania miejsc:
- w celu wynajęcia stoiska należy wypełnić Formularz zgłoszeniowy, stanowiący Załącznik nr 2 i przesłać go na adres: kultura@noweskalmierzyce.pl [2] lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, ul. Ostrowska 8, 63-460 Skalmierzyce.
- zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
- decyduje kolejność zgłoszeń.
- rezerwacja będzie dokonana po potwierdzeniu formularza ofertowego przez Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce i odesłaniu potwierdzenia rezerwacji mailowo do oferenta.
- oferent, od momentu zatwierdzenia rezerwacji stoiska przez Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce ma 14 dni na podpisanie umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do zarządzenia, a następnie 7 dni na dokonanie opłaty na rachunek bankowy nr 61 8431 0008 0000 0693 2000 0007 SBL Skalmierzyce lub bezpośrednio w kasie urzędu z zaznaczeniem w opisie tytułu wpłaty „XXVII Dni Miasta Nowe Skalmierzyce - stoisko nr…”. Niedokonanie wpłaty w wyznaczonym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji. Opłata nie jest zwracana w przypadku rezygnacji z przyjazdu.
3. Stoiska handlowe nie mogą oferować takich produktów jak szaszłyk, kiełbaski, karkówka, golonka, piwo, burgery, hot dogi, frytki zwykłe oraz frytki belgijskie, lody tajskie, kuchnia karaibska, tortille, buritto, pastrami, burgery z szarpanym mięsem, churrosy, granitę – mrożone sorbety, zapiekanki, kurczaki po amerykańsku, gofry słodkie i wytrawne, makarony, zupy, dim sumy, sushi, gofry bąbelkowe, pizza, kuchnia tajska, kołacze, koktajle, lemoniady, yerba mate, mini pączki, kawa, herbata, owoce w czekoladzie itp.
4. Po nazwą stoisko promocyjne rozumie się stoisko firm oferujących usługi na rzecz mieszkańców. Zakazuje się prowadzenia agitacji politycznej; rozdawania ulotek lub reklam handlowych poza stoiskiem bez odrębnego zezwolenia; rozdawania ulotek o charakterze politycznym; prezentowania słownie lub pisemnie haseł prawem zabronionych lub sprzecznych z normami moralnymi; rozdawania ulotek o charakterze społecznym bez odrębnego zezwolenia.
5. Warunki korzystania z energii elektrycznej:
- podłączenie energetyczne stanowisk możliwe jest wyłącznie w uzgodnieniu z elektrykiem obsługującym ciąg handlowy.
- max moc przyłączenia na stanowisku wynosi 2,5 KW
- prąd zostanie udostępniony w godz. od 13.00 do 02.00 (1 dzień imprezy) oraz od 13.00 do 00.00 (2 dzień imprezy).
Inne postanowienia
1. W okresie trwania imprezy zabrania się odtwarzania muzyki o nadmiernym nagłośnieniu.
2. Zwalnia się z opłat stoiska organizacji pozarządowych z terenu Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce. O ich ustawieniu na placu imprezy decyduje Organizator.
3. Podpisując umowę Najemca deklaruje posiadanie wszystkich potrzebnych zezwoleń na prowadzenie działalności.
4. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe z powodu złych warunków atmosferycznych oraz innych zdarzeń losowych (np. kradzieży).