Projekt realizowany będzie do 31.07.2011, a jego głównym celem jest trwałe podniesienie jakości i dostępności usług świadczonych przez Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, wdrożenie usprawnień zarządczych na poziomie całej organizacji oraz podwyższenie kompetencji pracowników, w tym poziomu kultury etycznej, jak również poprawa komfortu załatwiania spraw w Urzędzie.
Działania jakie zakłada projekt to:
- szkolenia specjalistyczne: prawo zamówień publicznych, ochrona danych osobowych, postępowanie administracyjne w praktyce urzędniczej
 
- wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością wg PN EN ISO 9001:2009
 
- szkolenie z zakresu obsługi trudnego klienta,
 
- trening twórczości – kreowania innowacyjności,
 
- kurs języka angielskiego.
 
- facylitacja w procesie rozwiązywania konfliktów oraz podejmowania decyzji,
 
- opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników,
 
- utworzenie pionu kadrowo – szkoleniowego,
 
- dostosowanie strony Urzędu do osób niepełnosprawnych
 

