calendar 09 Maj 2024

RSS

Biuletyn Informacji Publicznej

Flaga Unii Ewuropejskiej

Unia Europejska

Dofinansowania
z budżetu państwa

Grafika dekoracyjna przedstawiająca wygląd budynku będącego urzędem

18 Lipiec 2023

Wyniki zapytania ofertowego na Dożynki Gminne w Ociążu – ogródek piwny

W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 1.08.2023 roku wpłynęły 2 oferty. Po przeprowadzonej ocenie ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2.

1. Gracjan Więcek - 1250 zł

2. Bar - Gastronomia Adam Adamus  - 2200 zł



Zapytanie ofertowe:

W związku z organizacją Dożynek Gminnych w dniu 3 września 2023 roku odbywających się w parku w Ociążu organizator zaprasza do złożenia ofert wg podanych kryteriów:

 

1. Ogródek piwny (umowa na wyłączność)

1. Wysokość oferowanej kwoty brutto na rzecz organizatora za wynajem powierzchni

2. Szczegółowy opis oferty, który powinien zawierać:

a) Dokładną ilość i specyfikację urządzeń, ilość stolików oraz siedzisk

b) Dokumentację fotograficzną stoisk

c) Zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz sprzedaż alkoholi

d) Informacje o doświadczeniach w organizowaniu i obsłudze tego typu imprez

e) stoisko musi spełnić wymogi ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, tj. m.in. musi zostać ogrodzone

f) sprzedaż piwa (do 3,5%) powinna odbywać się tylko i wyłącznie w kubkach plastikowych jednorazowych

g) Oferta musi być podstemplowana oraz podpisana

3. Oferenci mogą także zaoferować gastronomię - przygotowanie i sprzedaż potraw z grilla tj. kiełbaski, szaszłyki, golonka itp., jednakże bez wyłączności.

 

Oferty niepodpisane oraz bez pieczęci firmy nie będą rozpatrywane

 

Organizator dysponuje terenem przeznaczonym na ww. ogródek piwny 

 

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 1 sierpnia br. na adres:

 

Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce

Referat Kultury, Sportu oraz Promocji, pokój nr 15

Ostrowska 8, 63-460 Skalmierzyce

 

Organizator informuje, że oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu i godziny nie będą rozpatrywane.

 

Oferenci wybrani do zawarcia umowy zobowiązani są do zapewnienia obsługi Dożynek Gminnych w dniu 3 września 2023 roku. Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała oczekiwań organizatora, zastrzega on sobie prawo do możliwości zamknięcia zapytań ofertowych bez wyłonienia oferenta, ogłoszenia nowego zapytania ofertowego lub zawarcia umowy z dowolnie wybranym przez siebie oferentem bez podania uzasadnienia. Oferent ponosi całkowitą odpowiedzialność za działanie ustawionych przez siebie urządzeń i za wszelkie szkody wywołane przez urządzenie oraz z tytułu świadczonej usługi.

 

Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Organizatora. W przypadku nie przystąpienia do zawarcia umowy wybranego przez organizatora oferenta traci możliwość podpisania umowy a organizator wezwie do zawarcia umowy kolejnego wybranego przez siebie oferenta, który zaproponował najkorzystniejszą ofertę.

 

Informacji telefonicznych udzielamy pod numer 62 762 97 25.